Post agus Aisíoc

Cé a iompraíonn bhúr bpost?

Is iad UPS an comhlachta poist againne.

Modhanna Poist? 

Post gnáthach:

Éirinn: Geobhair laistigh de dhá lá.

Eoraip: Geobhair idir dhá go trí lá é ón dáta a cuirfear amach é.

An Domhan uilig: Geobhair laistigh de choicís ón dáta a cuirfear amach é.

Costaisí Poist:

€7 Éirinn (Poblacht agus Tuaisceart)

€12 An Bhreatain agus an Eoraip

€20 An Eoraip thoir agus na tíortha Lochlannach

€30 An chuid eile den Eoraip

€40 Na Stáit Aontaithe agus an Domhan eile

Aguisín: Bíonn coistisí breise ar ordaithe lasmuigh den Aontas Eorapach ar uairibh. Siad san  Cáin (CBL) agus Costaisí Dleachta.

Cá fhad a thógaidh m’ordú / cáthain a gheobhfad m’ordú?

Éirinn: Geobhair laistigh de dhá lá.

Eoraip: Geobhair idir dhá go trí lá é ón dáta a cuirfear amach é.

An Domhan uilig: Geobhair laistigh de choicís ón dáta a cuirfear amach é.

Aguisín: Tá roinnt moille ar ordaithe de dheasca an vírus corónach.

Cáthain a gheobhfad mo bheart?

Cuirfear amach chomh gasta is ar féidir é.

Cuirtear ordaithe amach idir and Luain agus an Déardaoin le UPS.

Aguisín: Aon ordú a déanta tar éis meánlae ar an Déardaoin ní chuirfear amach é go dtí’n Luan dar gcionn. 

Ordaithe agus Poist in aon lá amháin?

Aon ordú déanta roimis a 10rn cuirfear amach an lá céadna é.

Aguisín: Níl aon post ar an deireadh seachtaine ná laethanta saoire bainc ná laethanta saoire poiblí. 

D’ordú a leanúint? 

Cuirfear uimhir leanúna d’ordú chugat i ríomhphost tar éis d’ordú a dhéanamh. Úsáid an t-uimhir seo chun d’ordú a leanúint.  

Modhanna díolachán a ghlacfar leo

Glacfar le Mastercard, Visa nú American Express.

Tabhairt thar n-ais agus aisíoc

Aisíocfar aon cuistiméir nach bhfuil sásta lena n-ordú lúide an chostas poist. Tá córas buan aisíocadh againne agus geobhair sonraí an chorais sin anseo thíos. 

Níl damáiste ná úsáid déanta ar mo bheart, ba mhaith liom é a thabhairt thar n-ais agus aisíoc d’fháil?

We want you to be completely happy with your order, if you feel that you are not 100% satisfied, your purchase hasn’t met your expectations or you have just changed your mind, we are happy to help you return your items.

  • To be eligible for the return, your order must be unused and undamaged and in the same condition as you received it. 
  • You must provide proof of purchase. 
  • We will refund your entire order less the cost of shipping. 
  • We will send you shipping labels for the return of the goods to us. 
  • We just need you to give us a few details, name, phone number, order number, picture of your order and we will do the rest. 
  • When we receive the returned items we will issue a refund for your order, depending on your card issuers policies this can take from 5 to 10 working days.
  • We will answer your query within 24 hours so rest assured we won’t leave you hanging!

Our returns procedure is easy, just follow this link Order Queries and we’ll show you how!

My order is not what I ordered? 

In the event that you receive your goods and they are not what you ordered we can arrange for an exchange of goods or a refund for your order. 

It’s easy just follow our Order Queries link and we will help sort this out. 

What happens if my order arrives broken or damaged? 

We do our very best to ensure that your order is packed well to avoid any such breakages, however, sometimes things can get damaged along the way, if they do, don’t worry we’re here to help. 

For us to replace broken or damaged goods we need some information from you. 

Tell us what happened here in Order Queries and we can arrange a replacement.

Déan teagmháil

Déan teagmháil linn

Má tá aon cheist agat, aiseolas nó iarratais faoinár gcuid táirgí, ba bhreá linn scéala a fháil uait.

Déan teagmháil linn